Rabu, 26 September 2018

BBM3410/18 : Minggu Pertama

BBM3410/18: Pada minggu pertama, saya dan rakan-rakan sekelas berkenalan dengan Profesor Madya Dr Normaliza binti Abd Rahim.

Saya telah diberikan penerangan tentang rangka kursus yang berkaitan kos BBM3410 Multimedia dalam bahasa. Prof, mengarahkan pelajar-pelajar membentuk beberapa kumpulan iaitu 10 orang dalam satu kumpulan. 

Penyediaan Bahan-bahan yang diperlukan dalam kumpulan pada minggu kedua untuk digunakan dalam kumpulan seperti: 





  • 6 keping mounting board hitam
  • Gunting
  • Pisau
  • UHU Stick
  • Reben
  • Majalah lama
  • Puncher


Apakah yang Prof, ingin lakukan pada minggu ke dua???? 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BBM3410/18 : Gambar Facebook

Asslammualaikum,.. Pada hari ini saya ingin berkongsi gambar Prof saya di sini. Sebelum ini saya, telah memuat naik di Facebook saya ia...