Khamis, 6 Disember 2018

BBM3410/18 : Gambar Facebook

Asslammualaikum,..

Pada hari ini saya ingin berkongsi gambar Prof saya di sini. Sebelum ini saya, telah memuat naik di Facebook saya iaitu bernama Aril Lirhays dan pada hari ini saya letakkan di blog ini untuk tugasan minggu ini berkaitan subjek Multimedia. Segala perkongsian ini memberikan satu maklumat berkaitan pembelajaran subjek Multimedia yang sangat seronok. Bagi saya subjek ini adalah subjek yang paling banyak pengalaman yang manis kerana saya dan ahli kumpulan dapat bersama-sama menyiapkan tugasan kumpulan dengan jayanya. Terima kasih diucapkan kepada Prof Dr. Normaliza Abd Rahim, kerana telah banyak membantu saya dan ahli kumpulan kami sepanjang subjek ini berlangsung. 





Semoga ilmu yang dipelajari dapat digunakan sampai ke hujung hayat. Sekali lagi saya, ingin  mengucapkan terima kasih kepada Prof kerana banyak memberi tujuk ajar berkenaan subjek Multimedia.  




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BBM3410/18 : Gambar Facebook

Asslammualaikum,.. Pada hari ini saya ingin berkongsi gambar Prof saya di sini. Sebelum ini saya, telah memuat naik di Facebook saya ia...