Isnin, 12 November 2018

BBM3410/18: Twitter

Asslammualaikum.... 



Pada hari ini saya ingin memberitahu rakan-rakan yang melihat blog saya bolehlah singgah di Twitter iaitu,  beralamatkan, https://twitter.com/Syahril40015319 . Semoga tuan-tuan rakan-rakan senag hati bila mengikuti Twitter saya.. Jangan risau tiada status yang mengangu jiwa  rakan-rakan sekalian.. perkongsian yang menarik saya sajikan untuk pedoman hidup kawan-kawan sekalian .. Tak lain tak bukan marilah follow Twitter saya...  









Tujuan saya buat Twitter adalah berkongsi maklumat berkaitan semasa sepanjang saya berdiri di menara gading. 
Bak kata perpatah rakan seperjuangan saya.. Syed Ahmad Faisal katanya...Bersatu teguh bercerai roboh.. Entah saya cuma sampaikan kepada rakan-rakan katanya penting... (wasiat)

Apa pun... ilmu itu seterang cahaya lampu kelip-kelip. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BBM3410/18 : Gambar Facebook

Asslammualaikum,.. Pada hari ini saya ingin berkongsi gambar Prof saya di sini. Sebelum ini saya, telah memuat naik di Facebook saya ia...