Rabu, 14 November 2018

BBM3410/18: Proses Photoshop

Assalammualaikum,.. 

Pada hari ini kelas Multimedia tiada. Oleh itu, terdapat tugasan yang perlu dilakukan berkaitan proses membuat kalendar 2019.

Dengan menggunakan perisian Adobe Photoshop. Kami telah ditugaskan untuk merekod video berkaitan cara pembuatan kalendar 2019 menggunakan perisian Photoshop. 

Alhamdulilah,,, saya dapat merekod video proses menyiapkan satu kalendar iaitu bulan 11.

Saya terpaksa mengunakan youtube kerana saiz di blog tidak mencukupi untuk video ini.. ini liks saya.. https://youtu.be/uwA2OeWFxhQ atau clik video di bawah untuk sambung dengan youtube: 

~Syahril~ 185294


Gambar Photoshop yang telah sempurna:





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BBM3410/18 : Gambar Facebook

Asslammualaikum,.. Pada hari ini saya ingin berkongsi gambar Prof saya di sini. Sebelum ini saya, telah memuat naik di Facebook saya ia...