Khamis, 8 November 2018

BBM3410/18: Masih di Ambang Cuti.

Assalammualaikum..

Pada hari ini ingin ku berkongsi serba sedikit pengalaman bercuti tempoh hari lepas. Memang indah pengalaman yang manis hadir di dalam diriku. Setiap masa yang berlalu memberikan ku  mengerti kehidupan yang sangat singkat sehingga mana ku rasa cuti ini terlampau pendek.

Minggu lepas adalah minggu cuti di mana pelajar mula cuti midsem iaitu cuti pertengahan semester, Minggu inilah ramai dalam kalangan pelajar balik dengan hati yang gembira. Seolah-oleh hilang daripada strees yang melanda kehidupan. Tapi bagi ku cuti ini adalah lebih bermakna yang digunakan dengan sebaik mungkin untuk mengisi masa lapang yang lama untuk menikmatinya.

Sewatktu cuti banyak ku melakukan aktiviti riadah bersama keluarga. Kami menjelajah daerah dan bandar-bandar yang dekat dengan kampung ku. Pengalaman ini sangat bermakna kerana dapat berintraksi antara keluarga.

Selepas habis cuti pula ku mula pulang ke Universiti Putra Malaysia untuk belajar seperti biasa sebagai mana ilmu itu adalah sangat penting dalam kehidupan manuia. Sekian, terima kasih.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BBM3410/18 : Gambar Facebook

Asslammualaikum,.. Pada hari ini saya ingin berkongsi gambar Prof saya di sini. Sebelum ini saya, telah memuat naik di Facebook saya ia...