Isnin, 12 November 2018

BBM3410/18: Tugasan di dalam kelas

Asslammualaikum...

Selamat malam... hari ini aku dan kawan-kawan sangat gembira melihat video one shoot di mana video setiap kumpulan di paparkan di screen projektor di dalam kelas,... Namun, setelah menerima commen dari prof bahawa kami terpaksa menyanyikan semula berdasarkan nyanyian yang merangkumi semua ahli  kumpulan. Walaubagaimanapun.. kumpulan kami telah berbincang untuk merekod semula video tersebut bagi memastikan kandungan video one shoot menepati format video one shoot yang di kehendaki prof,,.. InshaAllah akan kami buat sebaik mungkin dalam tugasan ini.

Kemudian,  pada pagi ini selepas tontonan video berkaitan one shoot ada satu tugasan lain iaitu berkaitan 5 kesan negatif dan positif di dalam penggunaan media sosial brpandukan buku BOOM!!! ..

Sekian, terima kasih.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BBM3410/18 : Gambar Facebook

Asslammualaikum,.. Pada hari ini saya ingin berkongsi gambar Prof saya di sini. Sebelum ini saya, telah memuat naik di Facebook saya ia...