Rabu, 3 Oktober 2018

BBM3410/18: Tugasan Putrablast

Assalammualaikum,..


Pada minggu keempat ini, saya dan rakan-rakan telah diberikan tugasan untuk menjawab dua soalan yang mengandungi berkaitan soalan di dalam buku BOOM!.


Bentuk soalannya adalah pandangan mengenai aplikasi media sosial dan memilih satu jenis media sosial sahaja yang digunakan dan diaplikasikan dalam pembelajaran di Universiti.  Hasil penulisan mestilah sekurang-kurangnya 100 patah perkataan dan tidak melebihi 150 patah perkataan. 

Selain itu, pelajar mestilah mengikut arahan yang ditetapkan oleh Prof Dr Normaliza Abd Rahim. Pelajar tidak dibenarkan melakukan segala peniruan seperti meniru rakan sebaya. Hal ini, jika didapati jawapan yang sama maka 10 markah akan ditolak bagi mereka yang dikesan meniru. Oleh itu, tugasan ini saya melakukan dengan sebaik mungkin bagi memperoleh keputusan yang baik.

Saya dan rakan-rakan perlu membuka laman Putrablast untuk melihat soalan yang dikemukakan dan menjawapnya dengan masa yang telah ditetapkan iaitu jam 2 hingga jam 3 petang  jawapan tersebut perlu di email kepada Prof. Dr. Normaliza Abd Rahim.






Sekian terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BBM3410/18 : Gambar Facebook

Asslammualaikum,.. Pada hari ini saya ingin berkongsi gambar Prof saya di sini. Sebelum ini saya, telah memuat naik di Facebook saya ia...