Jumaat, 26 Oktober 2018

BBM3410/18: Video Keterampilan Berbahasa

Assalammualaikum...



Pada minggu ini,.. saya telahpun mengambil video keterampilan bahasa Melayu.. iaitu tajuk memartabatkan bahasa Melayu mengenai langkah-langkahnya... Banyak penglaman yang telah saya telah perolehi melalui pembacaan dan penelitian dalam meningkatkan dan mengembangkan bahasa Melayu ke persada dunia. 

Hari ini dapat dilihat pekembangan negara yang pesat membolehkan bahasa Melayu berjalan seiring dengan kemodenan yang berlaku di Malaysia. Oleh itu penerapan terhadap langkah mermatabatkan bahasa Melayu telah menjadi kunci kepada ketamadunan sesebuah bangsa melalui kemahiran dalam berbahasa Melayu secara lebih meluas di negara ini. Melalui media massa, media cetak dan media yang lain sebagai penyumbang besar kepada kemajuan bahasa itu sendiri. 

Sekian, terima kasih...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BBM3410/18 : Gambar Facebook

Asslammualaikum,.. Pada hari ini saya ingin berkongsi gambar Prof saya di sini. Sebelum ini saya, telah memuat naik di Facebook saya ia...