Rabu, 10 Oktober 2018

BBM3410/18: Tugasan Minggu 5 Flat lay

Assalammualaikum,... Selamat pagi :)


Pada hari minggu ini iaitu pada minggu kelima saya dan ahli kumpulan menyiapkan tugasan kumpulan untuk mengambil gambar berkaitan Flat lay,Haft Flat Lay, Quarter Flat Lay dan Zero Flat Lay. Kesemua gambar mempunyai ciri-ciri tersendiri yang menunjukkan kedudukan gambar  yang perlu dimbil dengan mengikut kesesuaian gambar.Pelajar juga diarahkan untuk mengambil 5 keping gambar berkaitan jenis-jenis Plat Lay. Kemudian kumpulan kami telah memuat naik di instagram masing-masing sebagai satu bukti kami telah selesai mengambil gambar yang diarahkan seperti yang suruh oleh Prof Dr Normaliza.


Gambar-gambar yang telah diambil terdiri daripada gambar seperti berikut:





Gambar:Flat Lay "Diambil dari sudut 90 darjah"





Gambar : Haft Flat Lay "diambil dari sudut 45 darjah dari lantai"




Gambar: Quarter Flat Lay "diambil dari sudut 15 darjah dari lantai.:




Gambar: Zero Flat Lay "diambil secara mendatar di atas lantai"

Dalam menyiapkan tugasan ini kumpulan kami telah bekerjasa antara satu dengan yang lain menyiapkan tugasan yang disuruh. Alhamdulilah segalanya berjalan dengan lancar. Oleh itu, kami sangat gembira dapat bekerja bersama-sama dalam kumpulan ini. 



Sekian, Terima Kasih.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BBM3410/18 : Gambar Facebook

Asslammualaikum,.. Pada hari ini saya ingin berkongsi gambar Prof saya di sini. Sebelum ini saya, telah memuat naik di Facebook saya ia...