Jumaat, 26 Oktober 2018

BBM3410/18: Video One Shot

Assalammualaikum,...

Pada minggu ini saya serta kumpulan telah diberi tugasan mengambil gambar video one shot iaitu dengan  menggunakan satu lagu yang dipilih setiap ahli kumpulan. Setiap lagu itu mestilah menepati keseuaian yang perlu diambil dan dirakam. Kumpulan kami telahpun memilih lagu Amalina. 

Semua telah mengikut perancangan yang dirancang. Pada pagi khamis jam 9:00 pagi kumpulan kami telah melakukan pengambaran video berdurasikan empat minit bersesuaian dengan lagu yang dipilih. 

Oleh itu, secara tidak langsung dengan adanya rakaman video ini maka dapatlah tugasan ini disempurnakan dengan sebaiknya. Jika ingin melihat video one shoot kami bolehlah di tonton pada bulan november selepas habis cuti midterm saya.. sekian terima kasih.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BBM3410/18 : Gambar Facebook

Asslammualaikum,.. Pada hari ini saya ingin berkongsi gambar Prof saya di sini. Sebelum ini saya, telah memuat naik di Facebook saya ia...