Rabu, 10 Oktober 2018

BBM3410/18: Kawan Rapat

Assalammualaikum,...




Kawan adalah sebahagian besar dalam kehidupan. Pengenalan yang hadir memberikan sejarah dalam diri ku untuk bersahabat dengan orang ramai. Pengalaman ini sewaktu ku di kampung mengenali sahabat baru, sewaktu menjalani latihan industri. 


Terima kasih diucapakan kerana sudi bersahabat walaupun sebentar sahaja. Persahabatan yang terjalin tidak akan putus sampai bila-bila. Setiap sahabat banyak memberikan dorongan kepadaku untuk terus maju kehadapan bagi 

Ku rasa sangat gembira mengenali kawan-kawan baru kerana dapat berkongsi idea, Kadang kala ku merasa gembira kerana dapat berkongsi ilmu yang baru berkaitan soal pekerjaan.. 

Perkongsian ini diharapkan memberikan kesan kepada diri serta masyarakat berkaitan memori saya di sini berkisahkan tentang kawan rapat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

BBM3410/18 : Gambar Facebook

Asslammualaikum,.. Pada hari ini saya ingin berkongsi gambar Prof saya di sini. Sebelum ini saya, telah memuat naik di Facebook saya ia...